Szafka.pl

Masz już konto? Zaloguj się

Zwiększ ruch w swojej szafce, kliknij tutaj !!!
Pomoc > Weryfikacja > Mam inny adres zameldowania i zamieszkania – czy to problem?

Mam inny adres zameldowania i zamieszkania – czy to problem?
Nie, to nie jest problem. W takim przypadku podaj te dane, jakie podawałaś przy zakładaniu konta bankowego (są to te dane, które masz w dokumencie tożsamości). Następnie napisz do nas maila na [email protected] podając adres zameldowania i adres zamieszkania, abyśmy mogli uzupełnić te dane.

Czy ta odpowiedź rozwiązała Twój problem?
Tak Nie



nick:  Pomoc Szafka.pl

status weryfikacji:
zweryfikowana

Ty też zweryfikuj swoje konto, żeby stać się bardziej wiarygodna dla innych użytkowniczek.
PRZEJDŹ DO STRONY WERYFIKACJI

Pomożemy Ci także:



O nas | Polityka plików cookies | Reklama | Regulamin | Pomoc   © 2024 Szafka.pl

#name

#msg

ukryj przedmiot   zamknij

Zgłoś sugestię